24 sierpnia 2017

Niezawodna tiulowa spódnica

A hoj!! :* 
Już jest, jest, jest!! W końcu jest!!! 
Ach jak ja długo czekałam na ten wpis, ale tak to jest jak laptop w naprawie a sama jesteś zaganiana bo praca, bo poszukiwanie nowego mieszkanie itd. itp. :) 




Dzisiaj taki fajny, lekki wpis (tak mi się wydaje) z nad morza, które kocham! <3 A dokładnie to zdjęcia zostały wykonane w Mrzeżynie. Co tu wiele mówić, kocham morze chciałabym tam zamieszkać kiedyś, chociaż teraz też nie mam aż tak jakoś strasznie daleko bo jedyne 50km ;) Czyli znośnie, ale takie marzenie biegania brzegiem morza, nooo... to jest to! Aż się rozmarzyłam :) Tego dnia morze było akurat spokojne, choć ja osobiście wolę te cudowne fale. Tak czy inaczej i tak kocham morze! :D 







A jak morze to i lekka powiewająca na tym morskim wietrze stylizacja :)
Tiulowa spódnica-część garderoby, która nadaje się na każdą okazję! Na prawdę, te spódnice są tak uniwersalne, zupełnie jak małe czarne. Moja jest koloru brudnego różu, kupiłam ją idąc na imprezę komunijną, ale teraz idealnie sprawdziła się również w lekkiej stylizacji nad morze. Pasuje ona zarówno do szpilek, jak i trampek, espadryli, balerinek, sandałków i wiele wiele innych :)
Do tego ubrałam czarne body, które uwielbiam i małą torebkę w kolorze pudrowego różu, butów akurat nie widać, no bo przecież po piasku nie będę chodzić w butach... co to za przyjemność, ale miałam espadryle z koronką :) 










Niestety wakacje dobiegają końca, chociaż my studenci mamy jeszcze miesiąc laby, ale jak się pracuje i pogoda nie dopisuje to nawet się tego nie odczuwa :(









Na koniec zdjęcie z mamą :) 













A wy jak spędziliście wakacje? Morze zaliczone?
Jak podoba Wam się stylizacja, macie w swoich szafach tiulowe spódnice? Dajcie znać w komentarzach :)

52 komentarze:

  1. Kocham morze <3 oczywiście że zaliczone ;) ładna stylizacja ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że byłam kilka dni nad morzem ;) świetna stylizacja :) kusi mnie ta spódnica tiulowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tak jak pisałam we wpisie- nadaje się na każdą okazję! :)

      Usuń
  3. My byliśmy nad jeziorem. U mnie tiulowej spódnicy brak, muszę to zmienić. Za to moje dziewczyny mają ich aż za dużo :P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje super, ale Twoja mama też nieźle wymiata :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, letnie zdjęcia.
    Widać, że dobrze bawiłaś się nad morzem.
    Ja też studiuję, a jednocześnie mam staż. Jest co robić:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna spódnica i wyglądasz w niej rewelacyjnie :) obie prezentujecie się świetnie ;* sceneria cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimat, torebka ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ze śląska, to nawet nie liczę ile mam km nad morze :D Spódnica bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no to faktycznie, masz kawałek! ;) I dziękuję :*

      Usuń
  9. Spódnica i torebka bardzo mi się podobają. :) Uwielbiam róż! <3 Jeszcze nie mam w swojej szafie tego typu spódnicy.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też ostatnio polubiłam róż, uwielbiam jak komponuje się z moimi ciemnymi prawie że czarnymi włosami ;)

      Usuń
  10. Przepiękna spódnica ;) i super widoki !

    OdpowiedzUsuń
  11. really nice pics, seems you enjoyed your sea including vacation very much :)
    Pink skirt & pink hand bag is too good,
    I am following you.
    Please follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for follow me :*
      Polish sea is beautifull ;)

      Usuń
  12. To jedna z piękniejszych spódnic jakie widziałam :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) Zdjęcia piękne :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne letnie zdjęcia! :) Obie jesteście ślicznymi kobietami!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam morze i w czerwcu muszę się koniecznie wybrać nad Polskie, bo jednak co Nasze to nasze! :)
    Bardzo świetne zdjęcia a do mamy jesteś mega podobna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego dopiero w czerwcu? Zimą też jest pięknie!! :)

      Usuń
  17. Piekne zdjęcia ;) ja zaliczyłamw tym roku i morze i góry

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ja nad morzem jeszcze nie byłam :D planuję za rok tam się udać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba wolę góry :)
    Pięknie wyglądasz!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbyś nie napisała, że z mamą to bym pomyślała, że to starsza koleżanka. Piękne, zwiewne stylizacje. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama zachwycona takimi komentarzami, dziękujemy ;)

      Usuń
  21. Od morza bardziej kocham góry :) ale też chętnie pobiegałabym brzegiem morza ;) stylizacja bardzo mi się podoba, tylko ja ukryłabym białe ramiączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również spędziłam wakacje nad polskim morzem. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne tło! spódnica urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie wakacyjne zestawy muszą być przede wszystkim proste. Dzięki temu zawsze skomponuje się fajną stylizację. Często zabieram też koszule (https://modbis.pl/pol_m_Bluzki-i-koszule_Bluzki-846.html), bo wbrew pozorom super chronią przed upałem i promieniami słonecznymi, a jeśli mam jakąś długą i luźną, zakładam ją nawet na plażę :) A spódnica super, trochę jak od Carrie Bradshaw!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny mojego bloga! :* Jeżeli już tu jesteś pozostaw po soobie ślad <3 odwiedzam każdego komentującego :)
Jeżeli podba Ci się mój blog OBSERWUJ (daj znać w komentarzu jeżeli to zrobisz) odwdzięczę się tym samym :*

Bliźniaczki?